Veelgestelde vragen

 

A. Bestelling

1. 1. Hoe bestellen ?

Klik op de verschillende categoriën om onze catalogus te doorbladeren Klik op een foto om een product te kiezen.

Op het einde van de pagina, onder de titel “beschrijving”, vindt u alle artikelen van een product. Klik op het winkelmandje naast de prijs om het gewenste artikel te kiezen.

Daarna kunt u ofwel het artikel bestellen of verder winkelen.

De bestelling bestaat uit 3 verschillende stappen:

Stap 1. U klikt op de knop fast checkout en logt direct in met uw e-mailadres en wachtwoord. Nieuwe klanten registreren zich eenmalig.

Stap 2. Daarna selecteert u gemakkelijk een verzendmethode en het juiste afleveradres dat opgeslagen is in uw account

Stap 3. Ten slotte kiest u de favoriete veilige betaalmethode.

 

Opmerking: u kunt uw winkelmandje op elk tijdstip leegmaken.

 

2. Kan ik mijn bestelling annuleren ?

U kunt uw bestelling annuleren binnen 5 werkdagen. Om dit te doen, gelieve een aanvraag te e-mailen naar info@absolute-atmosphere.be . We zullen uw annulering bevestigen en verdere instructies via e-mail opsturen. Voor meer informatie, gelieve onze algemene verkoopsvoorwaarden te raadplegen. Indien deze voorwaarden gerespecteerd worden, zullen we uw betaling terugstorten (exclusief administratie- en bankkosten).

B. Betaling

1. Ontvang ik een rekening ?

Of u particulier bent of een bedrijf heeft, u ontvangt altijd een rekening na bevestiging van de bestelling.

 

2. Is de betalingsmethode veilig ?

We hechten veel belang aan de veiligheid van uw betalingen en hebben daarom besloten met het gecertificeerde bedrijf “Multisafepay” (www.multisafepay.com) te werken. Multisafepay is de Europese marktleider en biedt een veilig platform voor elektronische betalingen. Uw gegevens circuleren alleen binnen dit veilige platform. Ons personeel heeft geen toegang tot uw kredietkaartgegevens.

Voor meer informatie, gelieve onze algemene verkoopsvoorwaarden te raadplegen.

 

3. Wat houdt de prijs in ?

De prijzen worden aangegeven inclusief BTW, en inclusief levering gelijkvloers to aan de voordeur

 

4. Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd ?

Er zijn twee mogelijkheden. U kunt online of via overschrijving betalen :

   « Online » : Visa, Mastercard, Bancontact/Mistercash, IDEAL, MAESTRO

   « Offline » : via overschrijving.

Betalingen moeten worden uitgevoerd tijdens de bestelling en vóór levering.

 

Uitzonderling voor bedrijven: bedrijven kunnen andere betaalvoorwaarden aanvragen voor massabestellingen (cadeaus, bureaumeubelen…). Stuur ons een e-mail (info@absolute-atmosphere.be) met het gewenste artikel en aantal en we zullen u een gepersonaliseerde offerte opsturen.

 

C. Levering

1. Welke leveringsmethoden zijn er ?

   levering per koerier

   of

   U kunt de bestelling zelf in ons magazijn komen afhalen. Gelieve ons te bellen voor een afspraak (0473 352773) of emailen via info@absolute-atmosphere.be

 

 

2. Hoe lang is de leveringstermijn ?

De geschatte leveringstermijn wordt op elke productpagina weergegeven. De leveringstermijn is korter als het artikel in voorraad is (2 tot 6 werkdagen afhankelijk van de bestemming) en langer als het artikel niet meer in voorraad is (4 tot 12 weken afhankelijk van de leverancier). De leveringstermijn begint wanneer wij de bevestiging van uw betaling ontvangen.

Op de website worden de producten als "in voorraad" weergegeven, dit betekent dat de producten in voorraad zijn bij onze leveranciers.

Bij bestelling is de verwachte levertermijn dan 2 a 3 weken tot bij u thuis

  

3. Wordt ik op de hoogte gehouden van de bestellingstatus ?

We zullen u een e-mail sturen voor elk van de volgende stappen :

   Bevestiging van de bestelling

   Bevestiging van de betaling

   Voorbereiding van de levering

   Bevestiging van de levering

 

4. Kan het pakket ook naar een ander adres gestuurd worden ?

Ja. Bij de bestelling heeft u de mogelijkheid een ander leveringsadres op te geven. Let erop dat u een adres kiest waar altijd iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

5. Wat gebeurt er indien niemand aanwezig is wanneer het pakket geleverd wordt ?

Als niemand het pakket in ontvangst kan nemen, wordt er een kaartje in uw brievenbus achtergelaten. U kunt dan het leveringsbedrijf bellen om een nieuwe afspraak te maken (binnen 5 werkdagen) of het pakket wordt gedurende 10 werkdagen in een afhaalpunt (kruidenierszaak, superette, krantenwinkel, tankstation) bij u in de buurt bewaard. In dit geval moet u het zelf gaan afhalen.


6. Wat te doen in geval van een beschadigd pakket ?

Bij ontvangst van het pakket, moet u de inhoud hiervan controleren voordat de koerier weggaat. Indien een artikel beschadigd is of ontbreekt, moet u dit aan de koerier melden.

Indien u niet zeker bent of de inhoud van het pakket zich in goed staat bevindt (beschadigde doos of verdacht geluid), moet u de ontvangst weigeren. Geweigerde pakketten moeten in hun originele verpakking teruggezonden worden.

 Neem binnen 24 uur contact met ons op voor verdere instructies.

D. Mijn Account

1. Hoe kan ik een account aanmaken ?

Klik op “mijn account” in de rechter bovenhoek van de startpagina en volg de inschrijvingsprocedure.

 

2. Waarom een account aanmaken ?

   Als u een account aanmaakt, hoeft u uw persoonlijke gegevens slechts één keer in te vullen. Wanneer u een bestelling opgeeft, zijn uw gegevens al beschikbaar. U moet dan alleen uw gebruikersnaam en paswoord invullen.

   Als u een account aanmaakt, kan u zich op onze nieuwsbrief inschrijven. Op die manier blijft u op de hoogte van onze promoties en nieuwe producten.

 

3. Wat te doen als ik mijn gebruikersnaam of paswoord vergeten ben ?

Wanneer u een bestelling opgeeft, wordt uw paswoord gevraagd ter identificatie. Indien u uw paswoord vergeten bent, kunt u op de link “uw paswoord vergeten?” klikken. U ontvangt dan een e-mail met een link die u moet volgen om een nieuw paswoord te kiezen.